KUNDESERVICE
Internasjonal karriere i BraCom
Spennende mulighet for personer som ønsker å delta i arbeidet med å etablere og jobbe i et kundesenter for tyske kunder og samarbeidspartnere.
BraCom AS ble etablert i 2019 og er i dag et veletablert selskap med alle de store infrastruktureierne som kunder. Selskapet har vokst seg til å bli et vertikalt integrert selskap som leverer i hele produksjonslinjen fra prosjektering og prosjektledelse til prosjektgjennomføring og kundebehandling. Konsernet består i dag av 3 selskaper med ca 70 ansatte og en samlet omsetning på ca 200 MNOK.
Selskapet har internasjonale ambisjoner og vil i løpet av høsten posisjonere seg i det tyske markedet. Det er forventet en betydelig utbygging av fiber i Tyskland de neste 10 årene, og for å kunne betjene dette markedet starter vi med å etablere et kundesenter i Oslo.
De rette kandidatene til disse stillingene er trolig enten personer som i dag jobber innenfor en kundeservice funksjon, eller ambisiøse personer som ser på denne stillingen som en mulighet til senere kunne jobbe operativt i våre prosjekter i Tyskland.
Filosofien i BraCom er å tidlig gi de ansatte ansvar og ikke bare tildele konkrete oppgaver styrt av andre. For å lykkes i en slik organisasjon bør du ha en høyskoleutdanning og personlige egenskaper som passer i en slik bedriftskultur. I BraCom verdsettes sosiale, proaktive og positive personer som er lærevillige med initiativ og pågangsmot.
I BraCom er det svært viktig å tilfredsstille våre kunder som betyr at vi tidvis jobber utenfor våre ordinære ansvarsområder, for å sikre våre leveranser. Dette betyr at du også må bygge kompetanse og må bidra innenfor andre fagområder.
BraCom skiller seg også ut ved å ha et ungt miljø med faglig tyngde, noe som bidrar til et sosialt miljø både på og utenfor arbeidsplassen.
Selskapet stiller ingen krav til forkunnskaper innen telecom, og for de rette kandidatene kan vi tilby en spennende karriere i et dynamisk fagmiljø med konkurransedyktige lønnsbetingelser.
Utdanning og kompetansekrav:
Høyskoleutdanning
Gjerne erfaring med salg, kundeservice, support, etc.
God evne til å sette seg inn i kundens situasjon
Løsningsorientert
Flytende i norsk, tysk og engelsk
Personlige egenskaper:
Selvstendig, løsningsorientert med god gjennomføringsevne
Strukturert med gode samarbeidsevner som trives i et hektisk miljø
Resultatorientert og målrettet i tråd med selskapets strategier
Har evnen til å tilpasse seg endring av arbeidsoppgaver, avhengig av selskapet sine behov
Fleksibel i forhold til reisevirksomhet
Gode kommunikasjonsegenskaper
BraCom AS tilbyr:
Deltakelse i oppbyggingen av et nytt og innovativt telekomselskap
Internasjonale kunder
Spennende utfordringer med gode personlige og faglige utviklingsmuligheter
Konkurransedyktige betingelser
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Annet:
Arbeidssted: Lysaker
Førerkort klasse B er en fordel
For spørsmål om stillingen, ta kontakt med daglig leder Erling-Geir Iversen, eller Elisabeth Forland
Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Søknader behandles individuelt og fortløpende
Søknadsfrist: 15.08.2022
Lenk til stillingsannonse på Finn.no
Søknad kan også sendes til karriere@bracom.no eller via knappen under.